Prihlás sa


Zabudnuté heslo

registráciou získate:
Registrovať

Hľadáte pomoc?

Keď bude treba, pokojne sa na nás obráťte, ale na 99% to zvládnete bez nás. Šetrite čas.

Rýchlovka Belabel

Bez čakania, bez formulárov, bez telefonátov, bez frontov.

FAQ

Na toto sa najčastejšie pýtali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, skús sa najskôr pozrieť sem. Napríklad tu nájdeš aj svoju odpoveď.

+ Všeobecné informácie
+ Aké metódy potlače ponúkate?
+ Ako tričká prať a žehliť?
+ Ako celý systém navrhovania potlače funguje?
+ Aké sú rozmery tričiek?
+ V ponuke máte rôzne druhy tričiek. Ako sa od seba líšia?
+ Ako vkladať vlastné obrázky a docieliť čo najlepšie výsledky?
+ Aké sú ceny? Prečo je niektorý môj návrh drahý?
+ Môžem priebežne sledovať stav mojej objednávky?
+ Ak nahrám do objednávky vlastnú grafiku, zbavujem sa tak autorských práv?
+ Ako funguje vloženie fotiek do vašej galérie zákazníkov?
+ Ak objednám viac kusov, dostanem množstevnú zľavu?
+ Je možné keramiku umývať v umývačke?
+ Ako funguje systém hodnotenia?
+ Dodanie a platenie
+ Je možné zaslanie na dobierku?
+ Aké metódy platby podporujete?
+ Je možný osobný odber?
+ Na aké číslo účtu mám poslať platbu?
+ Posielate aj do zahraničia?
+ Ako funguje služba Zásielkovňa?
+ Potrebujem objednávku veľmi rýchlo. Je nejaká možnosť?
+ Koľko stojí poštovné?
+ Prečo objednávku nemôžem platiť dobierkou?
+ Ako funguje platba?
+ Aké sú dodacie lehoty jednotlivých produktov?
+ Nemám bankový účet ani platobnú kartu. Ako môžem zaplatiť vopred?
+ Zmeny v objednávke
+ Je možná zmena objednávky?
+ Môžem zmeniť veľkosť, alebo farbu?
+ Zlúčenie viacerých objednávok.
+ Tvorba návrhu
+ Ako vložiť vlastné obrázky, aby výsledný produkt vyzeral čo najlepšie?
+ Je rozlíšenie môjho obrázka dostatočné?
+ Bude vidieť pozadie obrázku na tričku?
+ Kontrolujete pred tlačou každý návrh?
+ Aký najväčší rozmer dokážete potlačiť?
+ Ako zmeniť farbu písma a jeho font?
+ Možno zmeniť farba motívov, ktoré máte v ponuke?
+ Mám návrh v košíku a chcem ho ešte upraviť. Je to možné?
+ Môžem si objednať tričko bez potlače?
+ Chcem motív bez pozadia. Čo pre to mám urobiť?
+ Prečo je grafický poplatok nevratný?
+ Problémy a reklamácie
+ Neprišlo mi potvrdenie e-mailom.
+ Dostal / a som email o expedícii, ale stále nič nedorazilo.
+ Čakám na vrátenie peňazí za nerealizovanú alebo reklamovanú zákazku a stále nič nedorazilo.
+ Chcem reklamovať. Ako mám postupovať?
+ Môžem tovar vrátiť ak sa mi nehodí?
+ Čo robiť v prípade, že zásielka príde poškodená a zistíte to až doma po rozbalení balíka?
+ Garantujete presné rozmery a umiestnenie potlače? Bude môj potlač vždy vyzerať ako na obrazovke?
+ Prišlo mi tričko so škvrnami, ako postupovať?
+ Nenašli ste, čo ste hľadali?

SPÝTAJ SA BELABELU

Nie a nie nájsť odpoveď na tvoju otázku? Napíš nám.

Všetky informácie o vašej objednávke nájdete pohodlne na jednom mieste. Zistíte tu aktuálny stav spracovania objednávky, podrobnosti o platbe, aj možnosť sledovať zásielku po jej odoslaní. Vďaka tomu budete mať vždy prehľad o tom, kde sa vaša objednávka nachádza a kedy ju môžete očakávať.
Stav objednávky
Pokiaľ nie ste spokojní s doručeným tovarom, môžete jednoducho zadať reklamáciu v našej samoobsluhe. Celý proces je prehľadný a rýchly – stačí vyplniť formulár a my vás budeme priebežne informovať o stave vybavenia. O priebehu reklamácie máte prehľad online, bez nutnosti ďalšej komunikácie.
Reklamovat zboží
Stav reklamácie
Objednávku už nepotrebujete Žiadny problém - jej zrušenie vykonáte ľahko v našej samoobsluhe. Vyberiete objednávku, ktorú chcete stornovať, a všetko rýchlo vyriešite online.
Storno objednávky
Objednávky expedujeme veľmi rýchlo, preto nie je možné ich po odoslaní upravovať. Pokiaľ potrebujete niečo zmeniť (napr. veľkosť, farbu alebo pridať produkt), odporúčame pôvodnú objednávku stornovať.
Upraviť objednávku
Množstevné zľavy sú uvedené priamo pri produktoch. Pokiaľ máte záujem o väčšie množstvo tovaru, než je uvedené v bežnej ponuke, neváhajte nás kontaktovať. Radi pre vás pripravíme individuálnu cenovú ponuku presne podľa rozsahu a typu objednávky. Nenašli ste odpoveď na svoju otázku alebo potrebujete snečím poradiť? Sme vám k dispozícii. Urobíme všetko pre to, aby sme vám pomohli čo najrýchlejšie a najlepšie.


Lemicom s.r.o.

Ve Žlíbku 1800/77
hala A2
Praha 9, 19300
IČO: 27561054
DIČ: CZ27561054

Vaše súkromie je pre nás dôležité

Táto webová stránka používa súbory cookie. Svoj súhlas s používaním všetkých súborov cookie potvrdíte kliknutím na "Súhlasím". Ak chcete upraviť svoje nastavenia, kliknite na tlačidlo "Podrobné nastavenia". Viac informácií o využívaní súborov cookie nájdete tu.

Na našem webu používáme 4 druhy kategorií cookies:

1. Technické cookie
Technické súbory cookie sa používajú na zabezpečenie správneho fungovania webovej stránky a na poskytovanie základných funkcií.
2. Analytické cookie
Analytické súbory cookie sa používajú na zhromažďovanie anonymných informácií o tom, ako používatelia používajú webové stránky.
3. Personalizované cookie
Personalizované súbory cookie sa používajú na zapamätanie si vašich preferencií a na ponuku personalizovaného obsahu a reklám, aby sme vám mohli ponúknuť relevantný obsah.
4. Reklamné cookie
Reklamné súbory cookie sa používajú na sledovanie vašich online aktivít a prispôsobenie reklám tak, aby boli pre vás relevantné a zaujímavé.
Súhlasím
Uložiť nastavení
Podrobné nastavenia
Odmietnuť všetko