Hľadáte pomoc?
Keď bude treba, pokojne sa na nás obráťte, ale na 99% to zvládnete bez nás. Šetrite čas.
Rýchlovka Belabel
Bez čakania, bez formulárov, bez telefonátov, bez frontov.
FAQ
Na toto sa najčastejšie pýtali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, skús sa najskôr pozrieť sem. Napríklad tu nájdeš aj svoju odpoveď.
+ Všeobecné informácie+ Aké metódy potlače ponúkate? + Ako tričká prať a žehliť? + Ako celý systém navrhovania potlače funguje? + Aké sú rozmery tričiek? + V ponuke máte rôzne druhy tričiek. Ako sa od seba líšia? + Ako vkladať vlastné obrázky a docieliť čo najlepšie výsledky? + Aké sú ceny? Prečo je niektorý môj návrh drahý? + Môžem priebežne sledovať stav mojej objednávky? + Ak nahrám do objednávky vlastnú grafiku, zbavujem sa tak autorských práv? + Ako funguje vloženie fotiek do vašej galérie zákazníkov? + Ak objednám viac kusov, dostanem množstevnú zľavu? + Je možné keramiku umývať v umývačke? + Ako funguje systém hodnotenia? + Dodanie a platenie+ Je možné zaslanie na dobierku? + Aké metódy platby podporujete? + Na aké číslo účtu mám poslať platbu? + Posielate aj do zahraničia? + Ako funguje služba Zásielkovňa? + Potrebujem objednávku veľmi rýchlo. Je nejaká možnosť? + Prečo objednávku nemôžem platiť dobierkou? + Aké sú dodacie lehoty jednotlivých produktov? + Nemám bankový účet ani platobnú kartu. Ako môžem zaplatiť vopred? + Zmeny v objednávke+ Je možná zmena objednávky? + Môžem zmeniť veľkosť, alebo farbu? + Zlúčenie viacerých objednávok. + Tvorba návrhu+ Ako vložiť vlastné obrázky, aby výsledný produkt vyzeral čo najlepšie? + Je rozlíšenie môjho obrázka dostatočné? + Bude vidieť pozadie obrázku na tričku? + Kontrolujete pred tlačou každý návrh? + Aký najväčší rozmer dokážete potlačiť? + Ako zmeniť farbu písma a jeho font? + Možno zmeniť farba motívov, ktoré máte v ponuke? + Mám návrh v košíku a chcem ho ešte upraviť. Je to možné? + Môžem si objednať tričko bez potlače? + Chcem motív bez pozadia. Čo pre to mám urobiť? + Prečo je grafický poplatok nevratný? + Problémy a reklamácie+ Neprišlo mi potvrdenie e-mailom. + Dostal / a som email o expedícii, ale stále nič nedorazilo. + Čakám na vrátenie peňazí za nerealizovanú alebo reklamovanú zákazku a stále nič nedorazilo. + Chcem reklamovať. Ako mám postupovať? + Môžem tovar vrátiť ak sa mi nehodí? + Čo robiť v prípade, že zásielka príde poškodená a zistíte to až doma po rozbalení balíka? + Garantujete presné rozmery a umiestnenie potlače? Bude môj potlač vždy vyzerať ako na obrazovke? + Prišlo mi tričko so škvrnami, ako postupovať? + Nenašli ste, čo ste hľadali?
SPÝTAJ SA BELABELU
Nie a nie nájsť odpoveď na tvoju otázku? Napíš nám.
Správa odoslaná
Lemicom s.r.o.
Ve Žlíbku 1800/77
hala A2
Praha 9, 19300
IČO: 27561054
DIČ: CZ27561054